Diamonds Vrouwenconferentie

Diamonds

Sta op en schitter

Een plek voor vrouwen van alle leeftijden en achtergronden om jouw waarde en Gods bestemming op je leven te ontdekken, in die kracht te staan en verschil te maken in het leven van anderen.

Upcoming
Diamonds Night
Upcoming

23

Jun

Diamonds Night

met Arianna Walker
Diamonds Night is een avondje uit voor alle vrouwen, vol gezelligheid, relevante input, worship en fun. Deze Diamonds Night is Arianna Walker bij ons. Arianna is eerder bij de Diamonds

waar dromen ontwaken
en geloof & vertrouwen
groeien

Het is geweldig als vrouwen samenkomen voor een tijd van connectie met elkaar en met onze Vader. Samen Jezus aanbidden, genieten van Zijn aanwezigheid en Zijn woorden horen. Daar gaat kracht vanuit!

God is zo genadig voor ons, ook toen wij nog vijanden waren en Hem niet erkenden. Zo roept Hij jou en mij om genadig te zijn in deze wereld. Diamonds is er om je aan te moedigen om Gods liefde, Zijn genade en Zijn waarheid te ontvangen. Het is mijn verlangen dat je Zijn stem hoort en (opnieuw) richting vindt in je leven.

Van daaruit kunnen we vol genade actief uitreiken naar mensen om ons heen en een verschil maken. Met de liefde en de waarheid van God.

Diamonds is een plek waar we willen dat dromen ontwaken en geloof en vertrouwen groeien. Iedere vrouw is welkom, dus we hopen je binnenkort te zien bij Diamonds!

Ilona Paauwe

"Vecht voor de liefde! Neem tijd om bij je hemelse Vader te zitten en Zijn liefde te ontvangen. Je zult zien dat veel problemen dan vanzelf op hun plek zullen vallen."

Ilona Paauwe in: 'Geloof óver angst' Lees blog

Diamonds Night

Twee keer per jaar is er een Diamonds Night, waar we samenkomen om te zingen, bidden en genieten van gezelligheid, fun en connectie. Het is een plek waar we elkaar aanmoedigen, zodat je kunt schitteren in wie jij bent en wat jij doet. Diamonds Night is open voor iedereen, dus neem vooral vriendinnen mee!

Podcast

Laat je inspireren door vrouwen in de bijbel in hoe ze zijn uitgestapt in geloof, waardoor hun leven voor altijd veranderde. En niet alleen die van henzelf…

Waar
Levens
Worden
Vernieuwd