Veelgestelde vragen Zeeland

 

AANKOMST

1. Is het nodig om tickets te reserveren?
Nee, dat is niet nodig. Ook is het niet meer nodig om een kidsopgaveformulier in te vullen voor Little- en SuperKids.

2. Heb ik een corona-toegangsbewijs nodig?
Nee, voor kerken is dit niet nodig. Bezoekers zijn zelf verantwoordelijk om wijs om te gaan met gezondheidsklachten.

3. Hoe laat gaat de zaal open?
De foyer gaat om 10.00 uur open. De pre-show start om 10.20 uur, die je in de zaal mee kunt maken.

DIENST

4. Bidden we samen voor de dienst?
Er is geen gezamenlijk gebedsmoment voor de dienst.

5. Hoe wordt er omgegaan met afstand?
In de hele zaal is er een anderhalve meter-setting. We vinden het belangrijk dat iedereen zich welkom en veilig voelt, dus we vragen om oog te houden voor elkaar en elkaar de ruimte te geven.

6. Wat gebeurt er na de dienst?
Na de dienst is er koffie-to-go.

KINDEREN

7. Waar ga ik heen voor Little Kids (0-3 jarigen)?
Kinderen kunnen worden ingecheckt bij Check-In in de foyer. Daarna kunnen ze door ouders/verzorgers naar Little Kids gebracht worden. Na de dienst kun je je kinderen daar ook weer ophalen. 

8. Waar breng ik mijn kinderen voor SuperKids (groep 1-8)?
Kinderen van groep 1-8 kunnen worden ingecheckt bij Check-In in de foyer. Daarna kunnen ze door ouders/verzorgers naar SuperKids gebracht worden. Na de dienst kunnen de kinderen daar ook weer worden opgehaald.

9. Hoe ziet het SuperKidsprogramma eruit?
Voor kinderen van groep 1-8 is er één programma met tijd voor worship, input, fun en connectie.

10. Ik wil mijn kind liever meenemen in de zaal. Kan dat?
Ja dat kan. 

11. Is er een ruimte om borstvoeding te geven?
Er is geen aparte, afgesloten ruimte om borstvoeding te geven.

OVERIG

12. Wat doe ik als ik corona-gerelateerde klachten heb?
Heb je corona-gerelateerde klachten, blijf dan thuis. 

13. Ik heb onlangs een dienst bijgewoond en ben nu positief getest op corona. Wat doe ik?
Wanneer je binnen 10 dagen na de dienst positief getest wordt op corona, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@doorbrekers.nl met vermelding van de datum en de locatie dat je naar de dienst bent geweest.

14. Ik wil niet herkenbaar in beeld komen op een DoorBrekers foto/video, hoe werkt dat?
Bij DoorBrekers diensten en events in Zeeland worden soms foto’s en video’s gemaakt voor PR-doeleinden, waarbij het kan zijn dat je herkenbaar in beeld komt. Wil je dit niet, laat het ons dan weten via info@doorbrekers.nl.