Veelgestelde vragen Zeeland

 

TICKETS

1. Is het nodig om tickets te reserveren voor de dienst?
Ja. Er zijn beperkte plekken beschikbaar en daarbij is het belangrijk dat wij gegevens registreren van mensen die in de dienst zijn. Daarom is het nodig om vooraf een gratis ticket te reserveren.

2. Kan ik ook een ticket reserveren voor mijn kind?
Zaaltickets zijn beschikbaar voor iedereen in groep 5 en ouder. Er is geen apart kinderprogramma.

3. Hoe kan ik tickets reserveren?
Reserveer je tickets via DoorBrekers.nl/tickets. Tickets zijn beschikbaar per week en worden elke zondag om 12.00 opengezet voor de week erna. Daarbij geldt: één ticket per persoon. Reserveer geen ticket wanneer jij (voor jezelf of iemand in je huishouden) één van de vragen in deze gezondheidscheck met 'ja' moet beantwoorden.

4. Ik wil samen met familie of vrienden komen. Mogen wij bij elkaar zitten?
Als je uit hetzelfde huishouden komt (dus op hetzelfde adres ingeschreven staat), dan kun je tickets voor jullie huishouden reserveren. Woon je niet op hetzelfde adres, reserveer dan aparte tickets als twee (of meer) aparte huishoudens. In dat geval kun je tijdens de dienst niet bij elkaar zitten. 

5. Ik heb een ticket gereserveerd, maar ik kan niet komen. Kan ik mijn ticket aan iemand anders geven?
Tickets zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Als je niet kunt komen, annuleer dan je ticket, zodat je ticket vrijkomt voor iemand anders. 

6. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een volledige bestelling annuleren doe je als volgt:

  • Ga naar de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en klik helemaal onderaan op ‘cancel online’;
  • Vul je e-mailadres in, check de code in je mailbox en vul die daarna in;
  • Klik vervolgens op ‘login as [naam]’ en daarna op ‘Yes, cancel it’.

Wil je alleen een deel van de bestelling annuleren, stuur dan een e-mail naar tickets@doorbrekers.nl met vermelding van hoeveel personen je wilt annuleren, onder welke naam en voor welke datum.  

BINNENKOMST

7. Wat kan ik verwachten bij aankomst?
Net als altijd wordt je begroet door ons Welkomteam. Bij de ingang vind je een plek waar je je handen kunt desinfecteren. Verder zal er een speciale looproute zijn, wat betekent dat je niet vrij in en uit kunt lopen. We adviseren daarom om zoveel mogelijk thuis al van het toilet gebruik te maken.

8. Kan ik iemand fysiek begroeten met een hand, een hug of een high five?
Het is natuurlijk leuk om elkaar weer te zien, maar we vinden het belangrijk om met elkaar de 1,5 meter afstand aan te houden. Uitzonderingen hierop zijn mensen uit hetzelfde huishouden onderling.

9. Waar kan ik mijn jas en andere spullen kwijt?
Er is op zondag geen garderobe beschikbaar. Neem daarom je jas en eventuele andere spullen mee naar je plek in de zaal.

10. Hoe laat gaat de zaal open?
De foyer gaat om 10.00 uur open. De pre-show start om 10.15 uur, die je in de zaal mee kunt maken.

DIENST

11. Bidden we samen voor de dienst?
Er is geen gezamenlijk gebedsmoment voor de dienst.

12. Hoe zijn de zitplaatsen geregeld?
In de zaal zijn zitplaatsen zo ingericht dat we voldoende afstand kunnen houden. Daarom worden stoelen toegewezen. Zodra je een stoel hebt, vragen we je om daar te blijven tot het einde van de dienst. Mensen uit hetzelfde huishouden kunnen uiteraard gewoon bij elkaar zitten. 

13. Ik moet tijdens de dienst naar het toilet. Kan dit?
Mocht je tijdens de dienst naar het toilet moeten, loop dan naar het toilet volgens de door het Welkomteam aangegeven looproute.

14. Wat gebeurt er na de dienst?
Na de dienst zal het Welkomteam de looproute naar de uitgang wijzen. Er is geen gelegenheid om samen koffie te drinken in de Zeelandhallen, dus vind je het leuk om te connecten, nodig dan iemand thuis uit op de koffie.

GEZONDHEID

15. Wat doe ik als ik niet helemaal fit ben?
Heb je twijfels over je/jullie gezondheid en/of moet jij (of iemand in je huishouden) één van de vragen in deze gezondheidscheck met 'ja' beantwoorden, kom die zondag dan niet. Annuleer je ticket, zodat er plek vrijkomt voor iemand anders.

16. Ik heb onlangs een dienst bijgewoond en ben nu positief getest op Covid-19. Wat doe ik dan?
Wanneer je binnen 14 dagen na de dienst positief getest wordt op Covid-19, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@doorbrekers.nl met vermelding van de datum en locatie dat je naar de dienst bent geweest.