Veelgestelde vragen Barneveld

 

TICKETS

1. Is het nodig om tickets te reserveren voor de dienst?
Ja. Er zijn beperkte plekken beschikbaar en daarbij is het belangrijk dat wij gegevens registreren van mensen die in de dienst zijn. Daarom is het nodig om vooraf een gratis ticket te reserveren.

2. Kunnen mijn kinderen ook mee?
Kinderen van groep 5-8 zijn welkom in de zaal. Voor 0-3 jarigen is er een Little Kids programma en voor kinderen van groep 1-4 is er een apart SuperKidsprogramma. Bij het registreren kun je aangeven welke tickets je nodig hebt. Voor het programma van SuperKids en Little Kids gelden specifieke afspraken, die vind je hier. Wanneer je daarvoor een ticket reserveert voor je kind, gaan we ervan uit dat je op de hoogte bent van en akkoord gaat met die voorwaarden. Meer informatie vind je hieronder bij het kopje ‘Kinderen’.

3. Hoe kan ik tickets reserveren?
Reserveer je tickets via DoorBrekers.nl/tickets. Tickets zijn beschikbaar per week en worden elke zondag om 12.00 opengezet voor de week erna. Daarbij geldt: één ticket per persoon. Reserveer geen ticket wanneer jij (voor jezelf of iemand in je huishouden) één van de vragen in deze gezondheidscheck met 'ja' moet beantwoorden.

4. Ik wil samen met familie of vrienden komen. Mogen wij bij elkaar zitten?
Als je uit hetzelfde huishouden komt (dus op hetzelfde adres ingeschreven staat), dan kun je tickets voor jullie huishouden reserveren. Woon je niet op hetzelfde adres, reserveer dan aparte tickets als twee (of meer) aparte huishoudens. In dat geval kun je tijdens de dienst niet bij elkaar zitten. 

5. Ik heb een ticket gereserveerd, maar ik kan niet komen. Kan ik mijn ticket aan iemand anders geven?
Tickets zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Als je niet kunt komen, annuleer dan je ticket, zodat je ticket vrijkomt voor iemand anders. 

6. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een volledige bestelling annuleren doe je als volgt:

  • Ga naar de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en klik helemaal onderaan op ‘cancel online’;
  • Vul je e-mailadres in, check de code in je mailbox en vul die daarna in;
  • Klik vervolgens op ‘login as [naam]’ en daarna op ‘Yes, cancel it’.

Wil je alleen een deel van de bestelling annuleren, stuur dan een e-mail naar tickets@doorbrekers.nl met vermelding van hoeveel personen je wilt annuleren, onder welke naam en voor welke datum.  

BINNENKOMST

7. Wat kan ik verwachten bij aankomst?
Net als altijd wordt je begroet door ons Welkomteam. Bij de ingang vind je een plek waar je je handen kunt desinfecteren. Verder zal er in de foyer en de zaal een speciale looproute zijn, wat betekent dat je niet vrij in en uit kunt lopen. We adviseren daarom om zoveel mogelijk thuis al van het toilet gebruik te maken.

8. Kan ik iemand fysiek begroeten met een hand, een hug of een high five?
Het is natuurlijk leuk om elkaar weer te zien, maar we vinden het belangrijk om met elkaar de RIVM-richtlijnen van 1,5 meter afstand aan te houden. Uitzonderingen hierop zijn mensen uit hetzelfde huishouden onderling.

9. Waar kan ik mijn jas en andere spullen kwijt?
Er is op zondag geen garderobe beschikbaar. Neem daarom je jas en eventuele andere spullen mee naar je plek in de zaal.

10. Is er vertaling beschikbaar?
Ja, er is vertaling beschikbaar naar het Engels. Wil je hier gebruik van maken, meld je dan bij binnenkomst in de foyer bij de ‘Translations’-stand. Ook is er een ringleiding aanwezig voor slechthorenden.

11. Hoe laat gaat de zaal open?
De foyer gaat om 10.00 uur open. Houd rekening met een langere wachttijd om het auditorium in te gaan. De pre-show start om 10.15 uur, die je in de zaal mee kunt maken.

DIENST

12. Bidden we samen voor de dienst?
Er is geen gezamenlijk gebedsmoment voor de dienst.

13. Hoe zijn de zitplaatsen geregeld?
In de zaal zijn zitplaatsen zo ingericht dat we voldoende afstand kunnen houden. Daarom worden stoelen toegewezen. Zodra je een stoel hebt, vragen we je om daar te blijven tot het einde van de dienst. Mensen uit hetzelfde huishouden kunnen uiteraard gewoon bij elkaar zitten. 

14. Ik wil niet herkenbaar in beeld komen op een DoorBrekers foto/video, hoe werkt dat?
Bij DoorBrekers worden in Barneveld standaard foto’s en video’s gemaakt, waarbij het kan zijn dat je herkenbaar in beeld komt. Wil je dit niet, laat het ons dan weten via info@doorbrekers.nl.

15. Ik moet tijdens de dienst naar het toilet. Kan dit?
Mocht je tijdens de dienst naar het toilet moeten, loop dan naar het toilet via de foyer volgens de door het Welkomteam aangegeven looproute.

16. Wat gebeurt er na de dienst?
Na de dienst zal het Welkomteam de looproute naar de uitgang wijzen. Houd er rekening mee dat je niet terugkomt in de foyer. Er is geen gelegenheid om samen koffie te drinken in de foyer, dus vind je het leuk om te connecten, nodig dan iemand thuis uit op de koffie.

KINDEREN

17. Ik wil voor mijn kind graag een ticket in het auditorium reserveren. Kan dat?
Zaaltickets zijn bedoeld voor volwassenen en voor kinderen van groep 5 en ouder. Voor kinderen van groep 4 en jonger kun je een ticket reserveren bij Little Kids of SuperKids. Mocht daarvoor geen ticket meer beschikbaar zijn, dan kunnen we helaas geen uitzondering maken voor de zaal.

18. Kan ik mijn baby wel meenemen in het auditorium?
Het is de bedoeling dat er tijdens de dienst minimaal gelopen wordt. Breng daarom je baby bij voorkeur naar Little Kids. Wanneer je denkt dat jouw baby het tijdens de dienst goed volhoudt in een draagzak zonder dat je van je plek hoeft te lopen, dan kan je baby mee. Er is in de zaal geen ruimte voor kinderwagens.

19. Is er een ruimte om borstvoeding te geven?
Nee, er is op zondag helaas geen ruimte om borstvoeding te geven.

20. Waar ga ik heen voor Little Kids (0-3 jarigen)?
Kinderen kunnen, net als anders, worden ingecheckt bij Check-In in de foyer. Daarna kunnen kinderen van 0-1 jaar door één ouder/verzorger met de lift naar Little Kids gebracht worden op de tweede verdieping. 2- en 3-jarigen kunnen door één ouder/verzorger via de trap naar Little op de eerste verdieping gebracht worden. 

Heb je kinderen in beide leeftijdgroepen, ga dan eerst met de lift naar de tweede verdieping en vervolgens met de trap naar de eerste verdieping. Na de dienst kun je je kind ophalen waar je kind hebt gebracht. Volg daarbij de aangegeven looproute.

21. Waar breng ik mijn kinderen voor SuperKids (groep 1 t/m 4)?
Kinderen van groep 1 t/m 4 kunnen, net als anders, worden ingecheckt bij Check-In in de foyer. Deze kinderen worden in de foyer opgevangen door SuperKidsleiders van hun eigen groep, die hen naar SuperKids brengen. Aan het einde van de dienst brengen zij je kind naar dezelfde plek terug in de foyer, waar je je kind ook weer kunt ophalen.

22. Hoe ziet het SuperKidsprogramma eruit?
Voor kinderen van groep 1 t/m 4 is er één programma met tijd voor worship, input en connectie.

23. Hoe is de hygiëne geregeld?
Vanuit hygiënisch oogpunt kunnen er geen spullen worden meegenomen naar Little en SuperKids. De enige uitzondering hierop is bij 0- en 1-jarigen voor minimale benodigdheden, zoals eten, drinken, speen en een kinderwagen. Daarnaast besteden we extra aandacht aan het schoonhouden van speelgoed en toiletruimtes.

GEZONDHEID

24. Wat doe ik als ik niet helemaal fit ben?
Heb je twijfels over je/jullie gezondheid en/of moet jij (of iemand in je huishouden) één van de vragen in deze gezondheidscheck met 'ja' beantwoorden, kom die zondag dan niet. Annuleer je ticket, zodat er plek vrijkomt voor iemand anders.

25. Ik heb onlangs een dienst bijgewoond en ben nu positief getest op Covid-19. Wat doe ik dan?
Wanneer je binnen 10 dagen na de dienst positief getest wordt op Covid-19, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@doorbrekers.nl met vermelding van de datum en de locatie dat je naar de dienst bent geweest.