Veelgestelde vragen Zwolle

 

TICKETS

1. Is het nodig om tickets te reserveren?
Voor de zaal is het niet nodig om tickets te reserveren. Voor SuperKids (kinderen van groep 1-4) en Little Kids (0-3 jarigen) is het wel nodig om gratis tickets te reserveren in verband met beperkt beschikbare plekken. Voor kinderen vanaf groep 5 is er op dit moment geen Kidsprogramma, dus zij mogen mee in de zaal.

2. Hoe kan ik tickets reserveren?
Reserveer je Kids-tickets via DoorBrekers.nl/tickets. Deze tickets worden elke zondag om 12.00 opengezet voor de week erna.

3. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan je kind niet komen, annuleer dan je ticket, zodat er plek vrijkomt voor iemand anders. Een volledige bestelling annuleren doe je als volgt:

  • Ga naar de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en klik helemaal onderaan op ‘cancel online’.
  • Vul je e-mailadres in, check de code in je mailbox en vul die daarna in.
  • Klik vervolgens op ‘login as [naam]’ en daarna op ‘Yes, cancel it’.

Wil je alleen een deel van de bestelling annuleren, stuur dan een e-mail naar tickets@doorbrekers.nl met vermelding van de locatie, het aantal en soort tickets die je wilt annuleren en voor welke datum.

AANKOMST

4. Hoe kom ik bij de Buitensociëteit?
Het adres van de Buitensociëteit is Stationsplein 1 in Zwolle. Parkeren kan achter het gebouw. Er zijn gratis uitrijkaarten verkrijgbaar bij binnenkomst.

5. Heb ik een corona-toegangsbewijs nodig?
Nee, voor kerken is dit niet nodig. Bezoekers zijn zelf verantwoordelijk om wijs om te gaan met gezondheidsklachten.

6. Ik wil graag naar de dienst komen, maar wil wel graag afstand kunnen houden. Kan dat?
Ja dat kan. Laat dit zondag bij aankomst dan even weten aan iemand van het Welkomteam en hij/zij kan je een plek wijzen in de zaal waar je het beste kunt zitten.

7. Hoe laat gaat de zaal open?
De foyer gaat om 10.00 uur open. De pre-show start om 10.20 uur, die je in de zaal mee kunt maken.

DIENST

8. Bidden we samen voor de dienst?
Nee, er is geen gezamenlijk gebedsmoment voor de dienst.

9. Ik wil niet herkenbaar in beeld komen op een DoorBrekers foto/video, hoe werkt dat?
Bij DoorBrekers diensten en events in Zwolle worden soms foto’s en video’s gemaakt voor PR-doeleinden, waarbij het kan zijn dat je herkenbaar in beeld komt. Wil je dit niet, laat het ons dan weten via info@doorbrekers.nl.

10. Wat gebeurt er na de dienst?
Na de dienst is er koffie en thee in de foyer waar ruimte is om met elkaar te connecten en nieuwe mensen te leren kennen.

KINDEREN

11. Waar ga ik heen voor Little Kids (0-3 jarigen)?
Kinderen t/m 3 jaar kunnen worden ingecheckt bij Check-In in de foyer. Na het inchecken kunnen deze kinderen naar Little Kids gebracht worden. Na de dienst kun je je kind daar ook weer ophalen.

12. Waar breng ik mijn kinderen voor SuperKids (groep 1-4)?
Ook voor kinderen van groep 1-4 is er een Check-In in de foyer. Na het inchecken kunnen deze kinderen naar Superkids gebracht worden. Aan het einde van de dienst kun je je kind bij dezelfde ruimte weer ophalen. 

13. Hoe ziet het SuperKids-programma eruit?
Er is één programma voor kinderen van groep 1-4, met tijd voor worship, fun, input en connectie.

14. Ik wil mijn kind liever meenemen in de zaal. Kan dat?
Dat kan. In dat geval hoef je voor je kind geen ticket te reserveren.

15. Is er een ruimte om borstvoeding te geven?
Nee, er is op zondag geen aparte, afgesloten ruimte om borstvoeding te geven.

GEZONDHEID

16. Wat doe ik als ik niet helemaal fit ben?
Heb je corona-gerelateerde klachten, blijf dan thuis. 

17. Ik heb onlangs een dienst bijgewoond en ben nu positief getest op corona. Wat doe ik?
Wanneer je binnen 10 dagen na de dienst positief getest wordt op corona, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@doorbrekers.nl met vermelding van de datum en de locatie dat je naar de dienst bent geweest.