Veelgestelde vragen Amsterdam

 

TICKETS

1. Is het nodig om tickets te reserveren voor de dienst?
Ja. In verband met beperkte plekken is het nog nodig om vooraf een gratis ticket te reserveren.

2. Kan ik ook een ticket reserveren voor mijn kind?
Ja, reserveer dan een zaalticket voor iedere persoon die een zitplek nodig heeft. Er is geen apart kinderprogramma.

3. Hoe kan ik tickets reserveren?
Reserveer je tickets via DoorBrekers.nl/tickets. Tickets zijn beschikbaar per week en worden elke zondag om 12.00 opengezet voor de week erna. Daarbij geldt: één ticket per persoon.

4. Ik heb een ticket gereserveerd, maar ik kan niet komen. Kan ik mijn ticket aan iemand anders geven?
Tickets zijn persoonsgebonden en niet overdraagbaar. Als je niet kunt komen, annuleer dan je ticket, zodat je ticket vrijkomt voor iemand anders. 

5. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een volledige bestelling annuleren doe je als volgt:

  • Ga naar de reserveringsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen en klik helemaal onderaan op ‘cancel online’;
  • Vul je e-mailadres in, check de code in je mailbox en vul die daarna in;
  • Klik vervolgens op ‘login as [naam]’ en daarna op ‘Yes, cancel it’.

Wil je alleen een deel van de bestelling annuleren, stuur dan een e-mail naar tickets@doorbrekers.nl met vermelding van de locatie, het aantal en soort ticket(s) dat je wilt annuleren en voor welke datum.  

BINNENKOMST

6. Wat kan ik verwachten bij aankomst?
Bij aankomst word je begroet door ons Welkomteam. Bij de ingang vind je een plek waar je je handen kunt desinfecteren. Er is een speciale looproute, wat betekent dat je niet vrij in en uit kunt lopen. We adviseren daarom om zoveel mogelijk thuis al van het toilet gebruik te maken.

7. Hoe laat gaat de zaal open?
De zaal gaat om 10.00 uur open. Houd er rekening mee dat je buiten moet wachten totdat de zaal opengaat, er is geen wachtruimte in de foyer. De pre-show start om 10.20 uur, die je in de zaal mee kunt maken.  

8. Ik wil graag naar de dienst komen, maar wil wel graag afstand kunnen houden. Kan dat?
Ja dat kan. Laat dit zondag bij aankomst dan even weten aan iemand van het Welkomteam en hij/zij kan je een plek wijzen in de zaal waar je het beste kunt zitten.

DIENST

9. Bidden we samen voor de dienst?
Nee, er is geen gezamenlijk gebedsmoment voor de dienst.

10. Wat gebeurt er na de dienst?
Na de dienst is er geen gelegenheid om samen koffie te drinken in de foyer, dus vind je het leuk om te connecten, nodig dan iemand thuis uit op de koffie of zoek een leuk tentje op.

KINDEREN

11. Is er een programma voor kinderen?
Op dit moment is er geen apart SuperKidsprogramma of opvang voor Little Kids. Bij voldoende animo en een geschikte beschikbare ruimte zullen we dat wel weer opstarten. 

12. Kan mijn kind/baby mee in de zaal?
Ja, wanneer jouw kind/baby tijdens de dienst rustig op zijn/haar plek kan blijven, is dat geen probleem. Er is geen ruimte voor kinderwagens in de zaal.

13. Is er een ruimte om borstvoeding te geven?
Nee, er is op zondag geen aparte, afgesloten ruimte om borstvoeding te geven.

GEZONDHEID

14. Wat doe ik als ik niet helemaal fit ben?
Heb je corona-gerelateerde klachten, blijf dan thuis. 

15. Ik heb onlangs een dienst bijgewoond en ben nu positief getest op corona. Wat doe ik?
Wanneer je binnen 10 dagen na de dienst positief getest wordt op corona, stuur dan zo snel mogelijk een mail naar info@doorbrekers.nl met vermelding van de datum en de locatie dat je naar de dienst bent geweest.